Dieta Dobrych Produktów

Wpis

środa, 08 lipca 2015

Jak przetrwać urlop z DDP?

Często z przerażeniem zastanawiamy się pakując walizkę "co my będziemy jeść" skoro nie będzie możliwości korzystania z własnej kuchni? na wczasach trzeba odpocząć, odprężyć się, podelektować pięknymi widokami, wspaniałym powietrzem i zasmakować w nowym miejscu. Nie jedzmy kiedy nie chcemy jeść, jedzmy kiedy chcemy koniecznie spróbować przysmaków danego regionu w którym się znaleźliśmy. Oto kilka rad:

-wszechobecne sałatki : prośmy w restauracjach zawsze o przygotowanie świeżej sałatki bez dodatków sosu (sama chemia!!!), jeśli ktoś odmawia to znaczy, że korzysta z gotowca albo sałatka została przygotowana dużo wcześniej

-jeśli zamawiamy ryby czy fileta z kurczaka- zawsze prośmy o usmażenie czy ugrilowanie bez panierki

-jedzmy warzywa grillowane

-pytajmy o skład zup (czy są bez zasmażki i innych dziwnych dodatków)

-w restauracji nigdy nie mówmy, że jesteśmy na diecie, bo nas zignorują-mówmy, że jesteśmy uczuleni na gluten i mleko-kelnerzy oczami wyobraźni widzą nasz "wstrząs alergiczny"

-na śniadania czy kolacje wsuwajmy świeże warzywa-są dostępne wszędzie: pomidory, ogóreczki, cukinie, paprykę, młode marchewki itd.

-jak już umieramy z głodu to nie umrzemy od paczki solonych chipsów (naturalnych bez dodatków!!!) prażynek (są takie bez dodatków) czy solonych orzeszków

-zamawiajmy frytki (pytajmy o świeżość oleju), ziemniaki (z wody nie pure, bo do pure dodają mleko w celu "odświeżenia ziemniaków"), kasze gryczaną, golonkę, karkówkę bez sosu (sos to najczęściej dodatek mąki), pieczony schab, pieczona noga z kurczaka, gołąbki

-w kawiarni kiedy ochota na coś słodkiego pytajmy o najmniej słodkie ciasto "bo nie lubimy", może zjedzmy kawałek ciasta czekoladowego może makowca a może pozwólmy sobie tylko na kawkę z lodem?

-nie odmawiaj sobie zjedzenia pyszności innego kraju, Twój organizm będzie tak zafascynowany smakami i zapachami innego kraju, że zapewne odwdzięczy Ci się dobrym samopoczuciem

-nie jedzmy kiedy nie mamy kompletnie ochoty na jedzenie (np. w upał), picie wody wystarczy

Miłych wakacyjnych wyjazdów!

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Kategoria:
Autor(ka):
madzik120
Czas publikacji:
środa, 08 lipca 2015 11:27

Polecane wpisy